New - Chevy Cobalt Forum / Cobalt Reviews / Cobalt SS / Cobalt Parts
New Member Introductions For new members of YourCobalt.com to introduce themselves!

Closed Thread
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of 20 (permalink) Old 11-18-2009, 11:12 AM Thread Starter
Newcomer
 
Bigryanjackson's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 22
Garage
New

hello everyone! my name is Ryan. i have a 2007 cobalt LS with a GMPP intake, 2.4 mani swap, GMPP header, CA 2.5in dp w/hf cat, GMPP performance exhaust with res delete, Eibach Sportlines, TWM short throw, and as of December 3rd... a tune.
Bigryanjackson is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 20 (permalink) Old 11-18-2009, 11:14 AM
XFE
Wootsauce!
Staff Alumni
YourCobalt.com Premium Member


 
Join Date: Oct 2008
Location: Pittsburgh, PA
Posts: 8,593
Send a message via AIM to XFE
sweet...sounds nice man, welcome to yourcobalt.com


PS: everyones gonna wanna see pics




XFE is offline  
post #3 of 20 (permalink) Old 11-18-2009, 11:15 AM
Forum God


 
Glowbalt's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 3,545
Garage
welcome...any pics?? WHERE ARE UR PICS!!!!!!??????????? LMAO


SOLD! 2.2 TURBOCHARGED. GT28 TURBO, 60# INJECTORS, WISECO PISTONS, EAGLE CONNECTING RODS, ZZP 3" DOWNPIPE, PACESETTER EXHAUST, K&N INTAKE, CUSTOM COLDSIDE PIPING, DEJON HOTSIDE PIPING, 2.4 INTAKE MANIFOLD,2.4 THROTTLE BODY, TRIFECTA TUNED.


Best Car Insurance | Auto Protection Today | FREE Trade-In Quote
Glowbalt is offline  
 
post #4 of 20 (permalink) Old 11-18-2009, 11:17 AM
YourCobalt of the Month WinnerForum God


 
lobalt's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: The Heart of Appalachia, VA!!
Posts: 2,709
Garage
Send a message via MSN to lobalt
^BAHAHAHA... yeah yeah... so we ALL ask for pix!?!

hehe, anyways, car sounds nice! WELCOME!!!


Christy // 2008 HHR SS // instagram: cjay117
lobalt is offline  
post #5 of 20 (permalink) Old 11-18-2009, 11:19 AM
Yay go me
YourCobalt.com Premium Member


 
Punk's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Johnstown
Posts: 2,154
welcome to Yc lets see them pics

My sig thanks to Gcobalt
Punk is offline  
post #6 of 20 (permalink) Old 11-18-2009, 11:20 AM
Expert


 
killarowa's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Location: hawaii..... Origin: Lawton, oklahoma
Posts: 821
Garage
sounds sweet.... How do you like the twm short shifter?... I mean driving daily n stuff isn't it sorta a pain in the butt? I wanna get one but need more opinions on it.
killarowa is offline  
post #7 of 20 (permalink) Old 11-18-2009, 12:11 PM
Banned


 
Join Date: Feb 2009
Location: Mechancisburg, PA
Posts: 7,805
Send a message via AIM to camopaint0707
what makes it different?



camopaint0707 is offline  
post #8 of 20 (permalink) Old 11-18-2009, 12:11 PM Thread Starter
Newcomer
 
Bigryanjackson's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 22
Garage
Quote:
Originally Posted by killarowa View Post
sounds sweet.... How do you like the twm short shifter?... I mean driving daily n stuff isn't it sorta a pain in the butt? I wanna get one but need more opinions on it.
no not at all. i love it. i would get one if i were you. its not a pain at all. and it says you have to take the whole console out...you dont. just the top pieces. its really easy to do and completely worth the $150. or just ask your girlfriend for your bday like i did lol.

07 LS
lowered. bolted. bad tune.
[email protected] with bad tune
Bigryanjackson is offline  
post #9 of 20 (permalink) Old 11-18-2009, 12:12 PM Thread Starter
Newcomer
 
Bigryanjackson's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 22
Garage
Quote:
Originally Posted by Cobaltxfe09 View Post
sweet...sounds nice man, welcome to yourcobalt.com


PS: everyones gonna wanna see pics
haha. i just put pics up in my album

07 LS
lowered. bolted. bad tune.
[email protected] with bad tune
Bigryanjackson is offline  
post #10 of 20 (permalink) Old 11-18-2009, 12:13 PM Thread Starter
Newcomer
 
Bigryanjackson's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 22
Garage
Quote:
Originally Posted by camopaint0707 View Post
what makes it different?
what makes what different?

07 LS
lowered. bolted. bad tune.
[email protected] with bad tune
Bigryanjackson is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Closed Thread

Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Posting Rules  
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome