Rear Seat Release... - Chevy Cobalt Forum / Cobalt Reviews / Cobalt SS / Cobalt Parts
Off Topic Chat Talk about anything your mind can come up with!

Closed Thread
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of 29 (permalink) Old 08-05-2009, 06:02 AM Thread Starter
YourCobalt of the Month WinnerForum God


 
lobalt's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: The Heart of Appalachia, VA!!
Posts: 2,709
Garage
Send a message via MSN to lobalt
Rear Seat Release...

Hey guys!
Ok.... lemme tell you all what just happend to me no longer than 15min ago...(I'm bad for story-telling, so this may be long...lol) So I pulled into the parkin lot @ work, got everything packed up (put stuff in my purse), grabbed my cellphone & sat there for like 20 seconds thinking "I know I'm forgettin something...oh yeah my umbrella" (cuz its been raining) so i hit my trunk button & got out of my car, pushed down the lock (my car is manual everything) and shut the door. (my pass side is always locked) Bout the time the door shut I remembered STILL hearing the ding that they keys are still in & I realized what I was really forgetting. I locked my keys in my car, so i took out my cell & called home--no1 answered. But I remembered that I had popped my trunk! So I was like "idk if i can get in that way or not..." so i thought about it for a second & decided Id try anyways... at this time one of my coworkers was gettin out of his truck. I hollered @ him & told him to watch my purse cuz i was going in... he looked @ me like i was crazy. I pulled those little thingies in the truck & took my HUGE umbrella & hit the seats... THEY FOLDED DOWN! yay, I didnt know for sure if they would or not... so i took off my heals & climbed in my trunk, (the funny thing about this is, I work @ a bank... the type of bank that makes you dress really nice, cant do anything funny, really...i cant explain it, you have to always be on guard and "fancy" as I call it & the parkin lot is right in the middle of the town, courthouse, law school & such...so alot of ppl saw this, but i dont care, hahaha) so pulled myself thru & told him to grab my keys, then he brought me my heals & i got out thru my driver door.
Ok, when I first bought the car I thought it was stupid how they had the rear seat releases, most of the cars ive ever owned have the release inside just above the seat or something... now i'm glad that's how they have them, lol. I'm bad for lockin my keys up anyways... next time i doubt i'll b lucky enough to already have my trunk popped... HAHA

So there's my story. Now I'm gonna eat a muffin & enjoy my coffee... dumb desk jobs. HAHA


Christy // 2008 HHR SS // instagram: cjay117
lobalt is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 29 (permalink) Old 08-05-2009, 06:07 AM
OBZ
Staff AlumniDedicated


 
OBZ's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: S.L.C. UT.
Posts: 3,006
Lol i've been there.. No heals though



"A wise man speaks because he has something to say,
A fool speaks because he has to say something"
OBZ's showoff thread!
OBZ is offline  
post #3 of 29 (permalink) Old 08-05-2009, 11:00 AM Thread Starter
YourCobalt of the Month WinnerForum God


 
lobalt's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: The Heart of Appalachia, VA!!
Posts: 2,709
Garage
Send a message via MSN to lobalt
Quote:
Originally Posted by OBZ View Post
Lol i've been there.. No heals though
HAHA if that wasnt the case, you'd have a MUCH more interesting story than me! LOL


Christy // 2008 HHR SS // instagram: cjay117
lobalt is offline  
post #4 of 29 (permalink) Old 08-05-2009, 12:01 PM
Contributor


 
dondiego's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: Boston
Posts: 498
Great story!



Shorty Antenna, Painted Calipers, SAI K&N Intake, B&G Lowering Springs, FE5 Shocks and Struts, Moog End Links, Moog Tie Rod Ends, Polk Audio DXi650 Speakers - front and back.
dondiego is offline  
post #5 of 29 (permalink) Old 08-05-2009, 12:03 PM
Veteran
 
djp55's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: North Haven, Ct
Posts: 678
Garage
Nice sounds like a good time. Lol

My 'Balt, Camryn, is my baby. She's a black '09 LT 2.2L with the performance appearance package. I believe that if you take care of your car your car will take care of you.
Currently: Predator Pedals, GM logos gone, blacked out bowties, green interior neons, green LEDGlow, 2x 12" Kicker L7's subwoofer, kicker speakers, Pioneer avic f700bt, Konig Unkown's (17's), Tints

djp55 is offline  
post #6 of 29 (permalink) Old 08-05-2009, 12:29 PM Thread Starter
YourCobalt of the Month WinnerForum God


 
lobalt's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: The Heart of Appalachia, VA!!
Posts: 2,709
Garage
Send a message via MSN to lobalt
Quote:
Originally Posted by djp55 View Post
Nice sounds like a good time. Lol
haha, oh yes, a blast... they've been pickin on me about it all day in the office, lol


Christy // 2008 HHR SS // instagram: cjay117
lobalt is offline  
post #7 of 29 (permalink) Old 08-05-2009, 12:31 PM
Veteran
 
djp55's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: North Haven, Ct
Posts: 678
Garage
Well ya know, you could always have just used like a wire coat hanger or something to avoid crawling through your car. and btw lobalt, love the new signiture pic

My 'Balt, Camryn, is my baby. She's a black '09 LT 2.2L with the performance appearance package. I believe that if you take care of your car your car will take care of you.
Currently: Predator Pedals, GM logos gone, blacked out bowties, green interior neons, green LEDGlow, 2x 12" Kicker L7's subwoofer, kicker speakers, Pioneer avic f700bt, Konig Unkown's (17's), Tints

djp55 is offline  
post #8 of 29 (permalink) Old 08-05-2009, 12:34 PM Thread Starter
YourCobalt of the Month WinnerForum God


 
lobalt's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: The Heart of Appalachia, VA!!
Posts: 2,709
Garage
Send a message via MSN to lobalt
Quote:
Originally Posted by djp55 View Post
Well ya know, you could always have just used like a wire coat hanger or something to avoid crawling through your car. and btw lobalt, love the new signiture pic
haha yeah...I guess I could have... but crawling thru the trunk is way more fun

Thanks a bunch! I love sunset pix!


Christy // 2008 HHR SS // instagram: cjay117
lobalt is offline  
post #9 of 29 (permalink) Old 08-05-2009, 12:51 PM
Veteran
 
djp55's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: North Haven, Ct
Posts: 678
Garage
Quote:
Originally Posted by lobalt View Post
haha yeah...I guess I could have... but crawling thru the trunk is way more fun

Thanks a bunch! I love sunset pix!
Yeah I would imagine it'd be more fun, who doesnt love to do that. And sunset pics always look pretty damn awesome

My 'Balt, Camryn, is my baby. She's a black '09 LT 2.2L with the performance appearance package. I believe that if you take care of your car your car will take care of you.
Currently: Predator Pedals, GM logos gone, blacked out bowties, green interior neons, green LEDGlow, 2x 12" Kicker L7's subwoofer, kicker speakers, Pioneer avic f700bt, Konig Unkown's (17's), Tints

djp55 is offline  
post #10 of 29 (permalink) Old 08-05-2009, 12:51 PM
Cobalt Specialist
 
TwistedBalt's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: Ft Wlaton Beach Florida
Posts: 1,440
That would of been a Kodak moment haha. I would of been taking pictures of that one. You know what would of been better if you had something in your back seat and your seats didnt open all the way :P
TwistedBalt is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Closed Thread

Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Posting Rules  
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome