This Even Real? - Chevy Cobalt Forum / Cobalt Reviews / Cobalt SS / Cobalt Parts
Off Topic Chat Talk about anything your mind can come up with!

Closed Thread
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of 25 (permalink) Old 12-07-2010, 09:47 PM Thread Starter
Contributor
 
rever3nce's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 332
This Even Real?

so was just playing midnight club and was wondering if slipstream is real ?? haha i know its a random question but i have always wondered if it was or not. at if it is how the hell does it work or how do you do it??? i know you would have to be going hell of fast if its true

2010 cobalt SS/TC
rever3nce is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 25 (permalink) Old 12-07-2010, 09:51 PM
Banned


 
Join Date: Feb 2009
Location: Mechancisburg, PA
Posts: 7,805
Send a message via AIM to camopaint0707
you mean drafting behind a car and then sling shotting around them? yeah its called nascar



camopaint0707 is offline  
post #3 of 25 (permalink) Old 12-07-2010, 09:51 PM
Forum God


 
4dr-LS's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 2,099
Garage
..what are you smoking?...hand it over lol jk hmm idk never really thought of that lol

R.I.P. :(

Hello
4dr-LS is offline  
post #4 of 25 (permalink) Old 12-07-2010, 09:55 PM Thread Starter
Contributor
 
rever3nce's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 332
lol nascar is lame!!! real men dont drive in circles

2010 cobalt SS/TC
rever3nce is offline  
post #5 of 25 (permalink) Old 12-07-2010, 09:58 PM
Forum God


 
4dr-LS's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 2,099
Garage
Quote:
Originally Posted by rever3nce View Post
lol nascar is lame!!! real men dont drive in circles
this

R.I.P. :(

Hello
4dr-LS is offline  
post #6 of 25 (permalink) Old 12-07-2010, 09:58 PM
Banned


 
Join Date: Feb 2009
Location: Mechancisburg, PA
Posts: 7,805
Send a message via AIM to camopaint0707
or in a straight line



camopaint0707 is offline  
post #7 of 25 (permalink) Old 12-07-2010, 09:59 PM Thread Starter
Contributor
 
rever3nce's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 332
Quote:
Originally Posted by camopaint0707 View Post
or in a straight line
very true. BTW i wanna take a professional driving course just for the hell of it. GOOGLE time!!!

2010 cobalt SS/TC
rever3nce is offline  
post #8 of 25 (permalink) Old 12-07-2010, 11:28 PM
Contributor
 
slipstream's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Portland, OR
Posts: 379
Garage
Yes, I am real.

Portland's SS wannabe

'08 Cobalt LS coupe: Check out my showoff thread!
K&N Typhoon Short Ram Intake
Raceline 17" Type 126 rims
Shift boot stitching mod
slipstream is offline  
post #9 of 25 (permalink) Old 12-07-2010, 11:29 PM
Banned


 
Join Date: Feb 2009
Location: Mechancisburg, PA
Posts: 7,805
Send a message via AIM to camopaint0707
Quote:
Originally Posted by slipstream View Post
Yes, I am real.
as soon as I saw you replied in this thread, that is what I knew you were gonna say



camopaint0707 is offline  
post #10 of 25 (permalink) Old 12-07-2010, 11:59 PM
Contributor
 
slipstream's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Portland, OR
Posts: 379
Garage
Quote:
Originally Posted by camopaint0707 View Post
as soon as I saw you replied in this thread, that is what I knew you were gonna say
I had to lol

Portland's SS wannabe

'08 Cobalt LS coupe: Check out my showoff thread!
K&N Typhoon Short Ram Intake
Raceline 17" Type 126 rims
Shift boot stitching mod
slipstream is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Closed Thread

Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Posting Rules  
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome