2008 Scion xB Turbo - Chevy Cobalt Forum / Cobalt Reviews / Cobalt SS / Cobalt Parts
Other Cars Talk about cars other than the Chevy Cobalt here

Closed Thread
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of 14 (permalink) Old 01-26-2008, 11:48 AM Thread Starter
Admin


 
Admin's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Southern California
Posts: 1,651
Garage
2008 Scion xB Turbo

253whp and 273ft/tq @ 10 psi in the new Scion xB's

2008 Scion xB World Racing Turbo - Gen2xB.com

Last edited by Admin; 01-29-2008 at 10:02 AM.
Admin is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 14 (permalink) Old 01-26-2008, 12:03 PM
Veteran
 
nugz's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Vallejo, California
Posts: 561
A face lift and now its faster too.....damn Scion owners get everything...lol

Sounds nice.

nugz is offline  
post #3 of 14 (permalink) Old 01-26-2008, 02:27 PM
Veteran
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 673
very nice
IMADreamer is offline  
 
post #4 of 14 (permalink) Old 01-26-2008, 04:19 PM
mind4engineering
Guest
 
Posts: n/a
yeah, but scion went and uglified the xB :(, IMO anyway....
 
post #5 of 14 (permalink) Old 01-29-2008, 08:46 AM
SilverStreak
Guest
 
Posts: n/a
still looks like ass...
 
post #6 of 14 (permalink) Old 01-29-2008, 08:47 AM
Expert
 
dduffy2005's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: White Bear Lake, MN
Posts: 768
bad link. I hope they didn't ruin it I liked the xb. I thought it looked good last year

dduffy2005 is offline  
post #7 of 14 (permalink) Old 01-29-2008, 08:50 AM
mind4engineering
Guest
 
Posts: n/a
i liked the pre 08s as well but now...ugh...

2008 scion xb - Google Image Search
 
post #8 of 14 (permalink) Old 01-29-2008, 08:51 AM
SilverStreak
Guest
 
Posts: n/a
the "original" xB... the box... was a great car... why they had to make it bigger... and ugly... I dunno...
 
post #9 of 14 (permalink) Old 01-29-2008, 08:53 AM
Expert
 
dduffy2005's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: White Bear Lake, MN
Posts: 768
oops... I was think TC....The xb's IMO are U.G.L.Y.

dduffy2005 is offline  
post #10 of 14 (permalink) Old 01-29-2008, 10:01 PM
Contributor
 
Join Date: May 2007
Posts: 485
Quote:
Originally Posted by dduffy2005 View Post
The xb's IMO are U.G.L.Y.
Completely agree. I love the TC tho
PLUR13 is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Closed Thread

Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Posting Rules  
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome