Sprint Springs? - Chevy Cobalt Forum / Cobalt Reviews / Cobalt SS / Cobalt Parts
Suspension/Wheels/Brakes/Tires Talk about Chevy Cobalt Suspension, Brakes, Wheels, and Tires here
Sponsored by:

Closed Thread
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of 19 (permalink) Old 01-12-2010, 08:22 PM Thread Starter
Forum God


 
4dr-LS's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 2,099
Garage
Sprint Springs?

has anyone heard of Sprint lowering springs? if so wat are your opinions on them? I'm really tight on money and i cant afford eibachs or H&Rs and this dude wants to sell me his sprint springs for $75, should i jump on it?

R.I.P. :(

Hello
4dr-LS is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 19 (permalink) Old 01-12-2010, 08:25 PM
Staff Alumni
YourCobalt of the Month Winner


 
GBALT05's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Kennesaw, GA [ATL]
Posts: 6,103
Garage
Send a message via AIM to GBALT05
I havent heard of those.
I know twisted balt has dropzones and he said he loves his. he has a sedan as well
GBALT05 is offline  
post #3 of 19 (permalink) Old 01-12-2010, 08:31 PM Thread Starter
Forum God


 
4dr-LS's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 2,099
Garage
hmm interesting, wat do you think about the price, would you jump on them if they were good quality

R.I.P. :(

Hello
4dr-LS is offline  
 
post #4 of 19 (permalink) Old 01-12-2010, 08:34 PM
Staff Alumni
YourCobalt of the Month Winner


 
GBALT05's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Kennesaw, GA [ATL]
Posts: 6,103
Garage
Send a message via AIM to GBALT05
Quote:
Originally Posted by 4dr-LS View Post
hmm interesting, wat do you think about the price, would you jump on them if they were good quality
I wouldnt because ive never heard of them, but thats just how i am.
look up "sprint springs cobalt" google it and see if you can find anything on any of the other forums

and pics

dropzones are 100 i think
GBALT05 is offline  
post #5 of 19 (permalink) Old 01-12-2010, 08:44 PM Thread Starter
Forum God


 
4dr-LS's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 2,099
Garage
Quote:
Originally Posted by gCobalt05 View Post
I wouldnt because ive never heard of them, but thats just how i am.
look up "sprint springs cobalt" google it and see if you can find anything on any of the other forums

and pics

dropzones are 100 i think
hmm ok so far i found the site and of course their gonna say their "good springs" bt lets see wat i find on the forums

---------- Post added at 08:44 PM ---------- Previous post was at 08:41 PM ----------

so i found a pic of a cobalt with them and damn i didnt like em, its 1.6 front and 1.9 rear drop, the cobalts ass is still in the air **** tht

---------- Post added at 08:44 PM ---------- Previous post was at 08:44 PM ----------

are dropzones good quality

R.I.P. :(

Hello
4dr-LS is offline  
post #6 of 19 (permalink) Old 01-12-2010, 08:46 PM
Staff Alumni
YourCobalt of the Month Winner


 
GBALT05's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Kennesaw, GA [ATL]
Posts: 6,103
Garage
Send a message via AIM to GBALT05
Quote:
Originally Posted by 4dr-LS View Post
hmm ok so far i found the site and of course their gonna say their "good springs" bt lets see wat i find on the forums

---------- Post added at 08:44 PM ---------- Previous post was at 08:41 PM ----------

so i found a pic of a cobalt with them and damn i didnt like em, its 1.6 front and 1.9 rear drop, the cobalts ass is still in the air **** tht

---------- Post added at 08:44 PM ---------- Previous post was at 08:44 PM ----------

are dropzones good quality
I couldnt tell you. But Cody [twistedbalt] seemed to love them.
And i saw them in person and they looked really good.
GBALT05 is offline  
post #7 of 19 (permalink) Old 01-12-2010, 08:49 PM Thread Starter
Forum God


 
4dr-LS's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 2,099
Garage
Quote:
Originally Posted by gCobalt05 View Post
I couldnt tell you. But Cody [twistedbalt] seemed to love them.
And i saw them in person and they looked really good.
hmm alright thanx, i just sent him a pm....if anyone else has opinions about dropzones or other affordable springs i should get, let me know plz

R.I.P. :(

Hello
4dr-LS is offline  
post #8 of 19 (permalink) Old 01-12-2010, 08:53 PM
Staff Alumni
YourCobalt of the Month Winner


 
GBALT05's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Kennesaw, GA [ATL]
Posts: 6,103
Garage
Send a message via AIM to GBALT05
Quote:
Originally Posted by 4dr-LS View Post
hmm alright thanx, i just sent him a pm....if anyone else has opinions about dropzones or other affordable springs i should get, let me know plz
If he doesnt reply back, its because he just had a baby. He hasnt been on in a while it seems
GBALT05 is offline  
post #9 of 19 (permalink) Old 01-12-2010, 09:30 PM Thread Starter
Forum God


 
4dr-LS's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 2,099
Garage
Quote:
Originally Posted by gCobalt05 View Post
If he doesnt reply back, its because he just had a baby. He hasnt been on in a while it seems
aw weak lol well now i play the waiting game lol

---------- Post added at 09:30 PM ---------- Previous post was at 09:01 PM ----------

bump

R.I.P. :(

Hello
4dr-LS is offline  
post #10 of 19 (permalink) Old 01-12-2010, 09:35 PM
Cobalt Specialist


 
Join Date: Sep 2008
Location: Huntington, TX
Posts: 1,306
Garage
i have a set of sportlines if oyu would like them?
dman090 is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Closed Thread

Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Posting Rules  
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome