Chevy Cobalt Forum banner

Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 6786 Posts

·
Super Moderator
Joined
·
11,821 Posts
Discussion Starter #1
Figured I'd try this way instead of monthly!

Most users ever online was 1,518, april 10th -2015 at 03:20 PM.

Threads: 29,047, Posts: 540,043, Members: 21,281
 

·
Super Moderator
Joined
·
11,821 Posts
Discussion Starter #2

·
Registered
Joined
·
3,127 Posts
Yup

---------- Post added at 01:07 AM ---------- Previous post was at 01:07 AM ----------

Watching lip sync battle
 

·
Super Moderator
Joined
·
11,821 Posts
Discussion Starter #5
Spitting raw fuel
 

·
Registered
Joined
·
3,127 Posts
Had a wild night. Sat at home and had 2 shots of vodka worth and a shot of fireball whiskey. Oh yeah! Party animal.
 

·
Premium Member
Joined
·
3,860 Posts
Spitting raw fuel
Seems to be a common problem with these cars. YouTube is full of burning Lambos it seems.

---------- Post added at 11:59 AM ---------- Previous post was at 11:58 AM ----------

Had a wild night. Sat at home and had 2 shots of vodka worth and a shot of fireball whiskey. Oh yeah! Party animal.
Settle down George Michael, don't wanna get too rowdy lol
 

·
Registered
Joined
·
3,127 Posts
Put up a new light we got for xmas. First thing I need to do is take out the 40w xenon G9 bulbs and get LED.
 

Attachments

·
Registered
Joined
·
3,127 Posts
Lawls
 

·
Registered
Joined
·
3,127 Posts
Haha. Must be true
 

·
Registered
Joined
·
3,127 Posts
Back to Block C on Monday. Gotta get that training yo
 

·
Registered
Joined
·
3,127 Posts
Electrical training although I'll go to cell block c of a woman's prison as long as I get to pick
 
1 - 20 of 6786 Posts
Status
Not open for further replies.
Top