Chevy Cobalt Forum banner

Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 22 Posts

·
Registered
Joined
·
1,115 Posts
Discussion Starter #1
So i work at a beer distributor, and today after i was all done with ym deliveries my manager asked me to watch the register for a minute he had to write something up quick. So i was working the register for not even 2 minutes when this young really pretty girl walks up. I say "hey do you have I.D?" she quickly says no i lost it, so im like" well i cant sell it to you then". So that was that she quickly left. Then not 45 seconds later 4 state troopers pull up and come into the store, right up behind the counter and say we have to take you.

Im like uhhhh. WTF. Im like why? They said i sold beer to an underage girl. Im like no i didnt i just threw that girl out of here. My manager jumps in and is like i saw him throw that girl out of here, thats why theres a cold 6 pack of beer behind the register. She left it on the counter. Cops quickly reply with "....well you did sell it to her, she gave us the sign."

im still going WTF! I say can we look at the cameras so you can see me throw her out of here. They say, nope we do the paper work first. You can look at the cameras later. So they take my I.D and write me a court apperance for prohibited sale of alcohol. They read me my miranda rights asked a couple questions then left. So now i gotta go to court cause of some dumb ****in ****.

This was just fricken rediciouls. i clearly did not sell her any alcohol, and now im going to court. They have no evidence so hopfully it will get thrown out. But the owner of the store is a retired detective, so hes going to be coming to court with me, hopfully he can take care of it. but WTF!

Who do these damn cops think they are. And if i ever see that damn punk ass girl.... actually im not even going to say anything. Dont wanna get myself in any more trouble.

/end rant!!! :-x
 

·
Registered
Joined
·
82 Posts
i hate cops
 

·
Registered
Joined
·
344 Posts
dude...take the cops to court for harrassment, sue the state for any lost time at work, anything, and file an official complaint ASAP so you have proof on yourside
review the video and MAKE SURE there is NO evidence against you, make sure you get all reciepts from then too and make sure none of them match the time stamp on the video...

just some tips...and rchester...I have to agree, they are no longer about protecting and serving and more and more about collecting a buck at our expense...
 

·
Registered
Joined
·
82 Posts
ya the town cop around here is a ****head. i used to work at a pizza shop as a delivery boy. he stopped and questioned me infront of a house before because i parked on the opposite side of a backstreet. and then acouple months later another delivery boy parked in the yellow infront of the pizza shop to get another delivery quick and while he was walking out the door the cop stopped and gave him a ticket
 

·
Registered
Joined
·
1,115 Posts
Discussion Starter #5
yeah i gotta do something. i was thinking about getting that damn girl for slander. Something, this is such bullshit. Hopfully it will just get thrown out of court, and if not maybe a slap on the wrist.

But the thing i dont unerstand is, the old owners of this company about 6-7 years ago, got caught selling to an underage kid. The cops came in handcuffed the owner and shut the store down. He was arrested and fined 10,000 bucks! Why didnt that happen this time, was this a real sting opperation? Something just seemed weird about this. And also, STATE TROOPERS came to my job. i live on long island, i might of seen a state trooper on the island maybe 2-3 times in 19 years. I dont even know where a trooper headquarters is. We have local cops everywhere. Theres a pig house like for every 2 towns. and theres a damn lot of towns on long island. Idn seems weird. Maybe they were after some other kind of information? Like people working off the books, and checking our SLA license or something. IDN!


im still saying WTF
 

·
Registered
Joined
·
344 Posts
ya...im not sure if thats a state thing...although it is a state controlled liquor board usually so ya, state cops

but seriously...they wouldnt just leave it all as such, call in and verify the state troopers and the ticket are both valid...
 

·
Banned
Joined
·
1,559 Posts
see this is why i hate and don't trust cops and o no everyone defends them saying im crazy and their the greatest look at what this poor guy went thru ppl!!! and dont tell me just doing their job cause they werent!
 

·
Registered
Joined
·
2,709 Posts
Wow... not cool...
I had a sting happen to me once, i worked @ a groc. store & this underage girl tryed to buy cigs. one of the bag-boys called my register & told me to ID her cuz she looked too young (i was going to anyway) so i turned her down & the cop was in line behind her buying a candy bar, the cop rudely says "that was a nice trick, i saw him call you" im like "i was gonna turn her down anyway" he was like "well, he shouldnt be calling you" then he paid for the candy bar & left. i had NO idea he was a cop, the bag boy told me he flashed his badge @ me, but I didnt see it, im bad 2 not pay attention...lol....The store manager was happy that i turned her down & didnt know why him calling me was such a big deal. idk... i dont like cops for alot of different reasons. but then again, i do respect some of them. i guess we just have some good cops around here...kinda like we live in Mayberry...plus my dad's a cop, so i hear the crap he goes thru, some bad stuff goes on in this little area...but anywho-Yeah, what happend to the OP wasnt cool, they should have pulled up those cameras, besides, if she gave them the "sign" that the beer was purchased, where was the beer in her possession?! Ugh... like "hey he sold it to me but i left it sittin on the shelf" hahahaha
 

·
Banned
Joined
·
1,559 Posts

·
Registered
Joined
·
1,286 Posts
Wow... not cool...
I had a sting happen to me once, i worked @ a groc. store & this underage girl tryed to buy cigs. one of the bag-boys called my register & told me to ID her cuz she looked too young (i was going to anyway) so i turned her down & the cop was in line behind her buying a candy bar, the cop rudely says "that was a nice trick, i saw him call you" im like "i was gonna turn her down anyway" he was like "well, he shouldnt be calling you" then he paid for the candy bar & left. i had NO idea he was a cop, the bag boy told me he flashed his badge @ me, but I didnt see it, im bad 2 not pay attention...lol....The store manager was happy that i turned her down & didnt know why him calling me was such a big deal. idk... i dont like cops for alot of different reasons. but then again, i do respect some of them. i guess we just have some good cops around here...kinda like we live in Mayberry...plus my dad's a cop, so i hear the crap he goes thru, some bad stuff goes on in this little area...but anywho-Yeah, what happend to the OP wasnt cool, they should have pulled up those cameras, besides, if she gave them the "sign" that the beer was purchased, where was the beer in her possession?! Ugh... like "hey he sold it to me but i left it sittin on the shelf" hahahaha
yeah i feel the same way - there's good cops and bad.

and good point about her not walking out w/ the beer as a sure sign for them. oi.
 

·
Registered
Joined
·
1,115 Posts
Discussion Starter #16
well the plot thickens.... turns out the other manager(retired cop) got into an argument with an off duty state trooper eariler that morning..... hmmmm.
 

·
Registered
Joined
·
280 Posts
What ever happened with this?
 

·
Registered
Joined
·
1,115 Posts
Discussion Starter #19
i went to court, i had a court appointed lawyer, i pleaded not guilty and now i gotta go back in a month for trial. =\

i sat in the damn court room for like 4 hours, got up to the judge said not guilty and then left. I did watch alot of people get arrested though, it was criminal court and there were all sorts of people there. Cocaine charges, aggravated assault, etc etc. I felt a little out of place ther but w/e. I gotta get a lawyer for my next trial and try to get out of this.
 

·
Registered
Joined
·
498 Posts
Holy sh*t! This is ridiculous! Cops shouldn't have that much power. There should be checks and balances to what they do.
 
1 - 20 of 22 Posts
Status
Not open for further replies.
Top