Chevy Cobalt Forum banner

Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 25 Posts

·
Registered
Joined
·
2,969 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
hey whats up. the names cesar and heres my 06 balt ss sedan....

my biggest mod that im proud of is being the first sedan with the ss/sc front and rear lip kit,

Just took some pics to show you guys an update on my ride.













it.....





 

·
Registered
Joined
·
1,115 Posts
Well damn Cesar, for he longest time i thought you had the new SS/TC sedan, i didnt know it was a 06:laugh:. Great looking car, you really did a great job.
 

·
Registered
Joined
·
22 Posts
Cesar, ive seen pictures of your car a million times but I really love that first picture. Great job
 

·
Registered
Joined
·
2,969 Posts
Discussion Starter · #6 ·
Well damn Cesar, for he longest time i thought you had the new SS/TC sedan, i didnt know it was a 06:laugh:. Great looking car, you really did a great job.
You never knew I had an 06??!! Thanks for the comment
Cesar, ive seen pictures of your car a million times but I really love that first picture. Great job
yeah that's a mod I'm working on. I do alot of unique mods that haven't been done before
 

·
Registered
Joined
·
2,709 Posts
I remember commenting ur car on .net, lol...

but i'll say it agian, love ur car, hahaha :)
 

·
Registered
Joined
·
3,006 Posts
The car looks great man! Some of the mods are not my style, but clean nonetheless!
 

·
Registered
Joined
·
2,969 Posts
Discussion Starter · #11 ·
Thanks guys. I'm ok with whoever dont like some of my mods. The positives do outwiegh the negative by 95-5 :laugh:
 

·
Registered
Joined
·
2,969 Posts
Discussion Starter · #12 ·
never gets old does it? :blink1:
no interior pics yet either. haha
love your car cesar!
Remember when I had all te chrome shit all over my car. And the red konigs. I gotta give a big thanks to css for being HONEST and giving HARSH criticism over my old mods. Went from rice to badass
 

·
Registered
Joined
·
2,969 Posts
Discussion Starter · #13 ·
here are the interior pics. was able to find them. Its not my best work on carbon fiber but this was my first crack at it.....





 

·
Registered
Joined
·
3,006 Posts
Lookin good man! Just a thought, but maybe you should delete the front license plate or get custom ones. It looks pretty bent.
 

·
Registered
Joined
·
2,969 Posts
Discussion Starter · #19 ·
Yeah I know but what kind of custom ones should I get? I suck at things like that
 

·
Registered
Joined
·
1,648 Posts
Love the car and the CF skinning work, very nice! Where in Brooklyn are you? Can't tell by the pics..
 
1 - 20 of 25 Posts
Status
Not open for further replies.
Top