Chevy Cobalt Forum banner

Status
Not open for further replies.
1 - 16 of 16 Posts

·
Premium Member
Joined
·
135 Posts
Discussion Starter #4 (Edited)
I got like 8 hrs left..way to spoil it! haha

BTW thanks for serving our country!
Way 2 spoil it 4 me... im stuck at work in iraq away from family and with ppl i could care less about... *tear drops*

but imma b all good! lol and i was just joking about thast comment i have some humor as well
 

·
hawaii icon
Joined
·
3,089 Posts
Hurry up and get your @55 home! We gotta have a spring meet! Oh yeah, happy new year man! It's only like 730 here tho...lol
 

·
Premium Member
Joined
·
135 Posts
Discussion Starter #10
Hurry up and get your @55 home! We gotta have a spring meet! Oh yeah, happy new year man! It's only like 730 here tho...lol
Lol sad 2 say this but I got a whole year left.... I will b home by dec of 2011 so I will b home b4 new years again! LMAO!!
 

·
Registered
Joined
·
356 Posts
Happy New Year and thanks for serving!
 
1 - 16 of 16 Posts
Status
Not open for further replies.
Top