Chevy Cobalt Forum banner

Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 28 Posts

·
Registered
Joined
·
3,229 Posts
YAY nice and lowww :D can't wait to do mine gawd dayum
 

·
I cut stuff
Joined
·
6,238 Posts
Welcome to the B&G club woot!!!!

hey did you happen to measure your stock height before you dropped it? I was gonna do that on mine and forgot!!
 

·
Registered
Joined
·
63 Posts
Discussion Starter #7
thanks guys, and no i did not either lol... I'm just glad its not in 4x4 mode anymore :bigsmile:
 

·
I cut stuff
Joined
·
6,238 Posts
hahaha yeah I was mad that I didn't take a measurement. I like to have the stats lol. I'll be able to get a measurement off another balt pretty easily.

B&G FTW!!!!!
 

·
I cut stuff
Joined
·
6,238 Posts
haha we have pretty decent roads around here. not the best but nothing to worry about with being lowered.
 

·
Registered
Joined
·
63 Posts
Discussion Starter #18
yeah u can def feel the bumps but its not bad, the roads where i live are pretty bad I'm able to juke that stuff haha cornering is alot better.
 
1 - 20 of 28 Posts
Status
Not open for further replies.
Top